مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 14:552020-06-10سياسي

جوانان در عملکرد جمعیت هلال احمر نقش مهمی ایفا می کنند


رییس سازمان جوانان هلال احمر، جمعیت هلال احمر را داوطلب محور خواند و گفت: جوانان نیز در تصمیم گیری ها و عملکرد این نهاد نقش اساسی ایفا می کنند و مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضا و جوانان عضو در جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جوانان هلال احمر، جمعیت هلال احمر را داوطلب محور خواند و گفت: جوانان نیز در تصمیم گیری ها و عملکرد این نهاد نقش اساسی ایفا می کنند و مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضا و جوانان عضو در جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

محمد گلفشان در نشست با دبیران کانون های دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و آزاد جمعیت هلال احمر استان گیلان، رشد و تعالی جامعه را وابسته به مشارکت فعال جوانان دانست و گفت: رشد و تعالی هر جامعه بیش از هر چیز به مشارکت فعال و وفاق اجتماعی موثر جوانان وابسته است، از این رو نگرش و خط مشی برنامه ریزان جامعه باید معطوف به افزایش نقش مشارکت جوانان به عنوان یکی از مهمترین و با ارزش ترین سرمایه های غنی، مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر در راستای استفاده از توان و ظرفیت جوانان، اظهار کرد: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر استفاده از توان و ظرفیت جوانان و همچنین بهره مندی از مدیریت و حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان در عملکرد جمعیت هلال احمر نقش مهمی ایفا می کنند

جوانان در عملکرد جمعیت هلال احمر نقش مهمی ایفا می کنند